Tuesday 12 April 2011

SIT-DUK

Time type Title Sit-Duk tu aku dah tegelak.....ada memory berkenaan aadil yg x kan dpt ku lupakan sampai bila2 pon.hihihih......pas balik berpantang dr kampung aritu aku pelik apesai aadil ckp nak duduk, dia ckp Sit-Duk. Teruk gak aku berfikir ape la sbb nye......

Mcm2 la reasonnye.tp aku baru teperasan sesuatu...tu pon my hubby ckp mungkin die confuse kot..word sit down n duduk....ye lah kat kampung mak abah mana le ckp bhs omputih.....so dia belajar la perkataan duduk..hihihi(aku kt umh pon bknnye ckp omputih penuh,kekadang aje)..saje je nak practice dia...ye lah skrg kan sume guna bahse omputih...time aku dulu takde sape nak mengajar nye.betuah la bdk skrg byk teknologi yg leh membantu......

Bile dia dah confuse tu yang start me reka perkataan sendiri tu...sedap2 perkataan SIT DOWN die combine kan jadi lah SIT DUK yang asal nye dr campuran perkataan SIT DOWN+DUDUK= SIT DUK......tu yg x thn tu....tp skrg alhamdulillah semalam aku try tuk perbetulkan nye...die pon sebut lah sit down.tp keadang tersasul gak SIT DUK die tu...wakakakakkaka.....Aadil Aadilll..memacam peel die....

No comments:

Post a Comment